onsdag 7. juli 2010

The girl behind it..

Året var 1985, da Bobbysox vant finalen i Grand Prix med sangen La det svinge kom også jeg til verden.
Jeg er oppvokst på idylliske sunnmøre og uten å skryte må jeg få si at det trolig er den beste plassen å vokse opp på.
Jeg har hatt en fri og fantastisk oppvekst og har hatt både havet, skog, fjell og elver å boltre meg i."Jenta fra landet".

Min far har også drevet en gård da han ble pensjonert sjømann og jeg har vert så heldig at jeg fikk oppleve å lære meg dyrehold og gårdsdrift samt havfiske og fjellfiske sammen med ham og min mor.

Jeg er født 15 år etter min yngste av mine tre storesøstre så jeg har vel egentlig vert mer som et "enebarn".

Jeg er tante til seks og trivest med det, familien og familieverdier er noe som betyr veldig mye for meg, så det er det jeg har prøvd å leve etter etter at jeg selv ble mamma.

Ungdomsårene mine var fylt med moro, fart, spenning og mange aktiviteter.
Jeg utdannet meg til hudpleier men har jobbet med forskjellige ting etter det, som for eksempel kioskdame, bartender, barista og som forpleiningsassistent og fabrikkmedarbeider på en tråler.

Ser på meg selv som en sterk person med en sterk personlighet som i begynnelsen var litt redd for å be om hjelp og skulle klare alt selv, men etterhvert etter jeg selv ble mamma fant jeg ut viktigheten i å søke støtte og nærhet i de personene jeg har rundt meg, for så heldig er jeg faktisk at jeg har en god familie og gode venner.

Ingen kommentarer: